איך מנהלים שיחת מכירה עם לקוח?
צ'אט נמרוד
נמרוד יוספיאן ✦

• 1 ספטמבר 2020 • זמן קריאה 3 דקות

מהם הדברים שימשכו את הלקוח לקנות ממך מוצר?

עודכן ב: 2 אוגוסט 2021

אספר לך כעת על שני עקרונות של מכירה מוצלחת: האחד הוא הכאב שיחווה הלקוח אם לא ירכוש את המוצר שלך, והשני הוא נושא העונג, התחושה הנעימה שהלקוח יהנה ממנה כאשר הוא ירכוש את השירות שלך.

היום אני בוחר להרחיב על העקרון השני – העונג. כדי לדבר על העונג, תרצי לספר ללקוח כמה שיותר מידע על ההשפעה של המוצר בכל תחומי החיים שלו. אתן דוגמה לפי חמשת החושים:

Photo by EKATERINA BOLOVTSOVA from Pexels

קוסמטיקאית המעוניינת למכור סדרה של מניקור פדיקור תשווק במסרים שלה ללקוחה שהיא תיראה הרבה יותר טוב, תרגיש הרבה יותר טוב עם עצמה ועם דימוי הגוף שלה, כך שהיא תשמע מסרים חיובים מהסביבה, תטעם טעמי חדשים, תרגיש נינוחה ותראה את עצמה באור חיובי, ואז – היא תקנה.

כל אלה ישתקפו באיכות הפעולות והתקשורת שלה מול הסביבה, המוטיבציה והאנרגיה שלה ישתפרו וישפיעו על חייה. כך אותה קוסמטיקאית תשווק את החוויה של סידור ציפורניים בצורה מסקרנת, יעילה ומושכת.

עכשיו – זה הזמן שלך, בתור בעלת עסק מצליחה, לבטא את היצירתיות שלך בשיווק – ככה.

© All Rights Reserved. Nimrod Yoseffian 2021

האתר עוצב על ידי עינת יוספיאן בניית אתרים