fbpx

בלוג: זיהוי גורם חיצוני

איך תזהי שמשהו חיצוני מנהל אותך?

10 בנובמבר 2020

“אני קמה בבוקר ואני לא יודעת מה הצעד הבא שאני צריכה לעשות… כלומר, אני יודעת, יש מלא צעדים אפשריים אבל איכשהו זה לא קורה. כל היסח מניע אותי מהמטרה שלי וכל כך קל לי להתבלבל. זה מתסכל אותי, אני מרגישה כאילו אני מתקדמת צעד אחד ונתקעת שוב ושוב. אני לא נאמנה לעצמי…”

כך אמרה לי לקוחה שלי. הסברתי לה שכשאין לה אסטרטגיה או תכנית ברורה ומאורגנת היא מתפזרת. הפיזור משפיע עליה מבחינה רגשית, הרגש משפיע על העשייה וכך נוצר מעגל של תקיעות….

“אני לא מסוגלת למכור. לא רוצה את זה.” היא אומרת לי שהיא לא מצליחה למכור את עצמה. ואני אומר לה “למה למכור? שיקנו ממך!” –

תציגי להם את ההצעה אחרי שנתת להם משהו כמו סשן / מתנה / שיחת ייעוץ, ואז הלקוחות שלך יבינו שאת מקצועית ומכאן את יכולה להציג להם את החבילות שלך. 

אין לך חבילות עסקיות ללקוחות שלך? תייצרי.
את מרגישה לא נעים כשאת צריכה להציג את השירותים ללקוחות שלך? תעשי על זה עבודה רגשית. (ומהר)

יש סדר מאוד מסוים שחייבים לעשות כדי להגיע למצב שבו הלקוחות קונים מאיתנו והוא תסריט קנייה. כשיש תסריט מסודר שמסביר ללקוחות שלך מי את, מה את עושה, כמה זמן את עושה את זה, כיצד את עושה את זה, מה הניסיון שלך ומה התשלום עבור השירות – הלקוחות פשוט קונים. 

אין לך תסריט כזה בעסק? רוצי לעשות! בהצלחה:)

כתיבת תגובה