fbpx

בלוג: דיוק לקוחות

כיצד תמקדי את קהל היעד העסקי שלך?​

12 באוגוסט 2020

כיצד יגיעו אלייך לקוחות מדויקים שרוצים לקנות את המוצר שלך?

בתחילת דרכי העסקית, שמתי דגש על מערכות יחסים כשבפועל העשייה שלי התקשרה גם לתחומים נוספים אחרים. כתוצאה מכך, המסר שלי היה מאוד מפוזר וגם הקהל היה לא ממוקד. הרווחתי מעט והייתי תשוש… הבנתי שיש צורך בשינוי.

באמצעות צוות של אנשים וידע שרכשתי והעמקתי בו פיענחתי מי הקהל שהכי מסקרן אותי לעבוד איתו, קהל שיעניק לי תחושה של סיפוק ותמורה מתגמלת. בחנתי את המסרים הישנים שלי והסקתי מסקנות.

מאז, העשייה העסקית שלי מלווה בסדרת שאלות שאני ממליץ גם לך לשאול את עצמך בכל פעם לפני שאת מייצרת תוכן עסקי:

1. כיצד אני בונה את המסר הבא בצורה המדויקת ביותר?
2. מה המטרה שלי? מה הרגש שאני רוצה לעורר אצל הקהל שלי?
3. כיצד המסר יעזור לי לבטא ולשווק את המוצרים שלי בצורה איכותית?
4. האם המסר מעביר את ערכי העסק שלי? (איזון, ביטחון והשראה במקרה שלי)

* להדפיס ולשמור

זכרי,
דיוק = הצלחה בשיווק 🎯

כתיבת תגובה